خبرگزاری کار ایران

علی درویش پور:

آخرین وضعیت جذب اعتبارات سال97 شهرداری ها ارزیابی شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۴۹۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: مدیران و مسئولان البرز در اجرای طرح‌ها و پروژه ها باید اهتمام جدی داشته باشند تا اعتبارات تخصیص یافته شده در اسرع وقت و بصورت بهینه استفاده شوند.

به گزارش ایلنا، علی درویش پور در جلسه جذب اعتبارات تملک و دارایی های سرمایه ای سال97 دستگاه های اجرایی و شهرداری های استان البرز افزود: برای اثر بخشی و بهره مندی کامل در تخصیص اعتبارات، باید نظارت و بازدید مستمر از روند اجرای طرح ها و پروژه ها در دستور کار مدیران اجرایی قرار داشته باشد. 

وی افزود: مدیران و مسئولان البرز در اجرای طرح‌ها و پروژه ها باید اهتمام جدی داشته باشند تا اعتبارات تخصیص یافته شده  در اسرع وقت و بصورت بهینه استفاده شوند.

در ادامه جلسه درویش پور با اشاره به جذب اعتبارات توسط شهرداری ها گفت: در حوزه اجراییات، شهرداران باید نسبت به دستگاه های اجرایی پیشرو باشند و با اراده‌ای مصمم در حیطه مسئولیت خود توجه ویژه داشته باشند چراکه در خط مقدم خدمت رسانی به مردم هستند.

وی ادامه داد: شهرداری های البرز ضرورت دارد نسبت به اجرای برنامه های توسعه استان اهتمام ورزند بنابراین باید جذب اعتبارات در دستور کار شهرداران قرار گیرد. 

معاون هماهنگی امور عمرانی عنوان کرد: پیرو سفر استاندار محترم به شهرستان طالقان، اجرای پروژه های این شهرستان و افزایش سرانه کتابخانه در اکثر شهرستان های البرز در اولویت برنامه های توسعه ای استان البرز قرار دارد. 

 در این جلسه جذب اعتبارات دستگاه های اجرایی و شهرداری ها مورد بررسی قرار گرفت و تمامی دستگاه های دولتی موظف شدند تا موعد مقرر نسبت به  جذب اعتبارات و ارائه مدارک اقدام کنند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز