خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

واکنش رئیس هیات فوتبال قزوین به مسافرکشی با اتوبوس تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۴۳۳

رئیس هیأت فوتبال استان قزوین به انتشار خبری در خصوص مسافرکشی با اتوبوس تیم ملی واکنش نشان داد و گفت: مخالفان فدراسیون فوتبال دست از شیطنت برنمی‌دارند و دنبال اتفاقاتی هستند که مستمسک قرار دهند و فدراسیون را زیر سئوال ببرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، روز گذشته در فضای مجازی تصویری از  اتوبوس تیم ملی فوتبال ایران با آرم خاص خود در حال تردد در آزادراه قزوین _ تهران، زیر پل دانشگاه آزاد قزوین (باراجین) با عنوان مسافرکشی اتوبوس تیم ملی منتشر شده بود که موجب شگفتی اهالی فوتبال شد.

امیر مهدی علوی مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال ضمن واکنش به این موضوع بیان کرده بود: بحث مطرح شده پیرامون اینکه عده‌ای با اتوبوس تیم ملی مسافرکشی می‌کنند، به هیچ وجه صحت ندارد و این خبر از اساس دروغ است. 

از همین رو موضوع را از رئیس هیأت فوتبال استان قزوین پیگیری کردیم.

حسین باجیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه بازی‌ها تیم ملی زیر 20 سال قهرمانی آسیا در تبریز برگزار می‌شد، طبیعتاً اتوبوس حامل تیم ملی از تبریز به تهران برمی‌گشت؛ این در حالی است که بازیکن قزوینی که همراه تیم ملی بود، به تقاضای خود و هماهنگی با خانواده‌اش در قزوین پیاده شده و عکس منتشر شده هم مربوط به همین موضوع است.

وی با بیان اینکه شاید به دلیل اینکه این بازیکن مسیر طولانی تهران به قزوین را دوباره برنگردد در قزوین پیاده شده، افزود: اتوبوس در جایی توقف کرده که همان طور که در تصویر فضای مجازی منتشر شده تاکسی‌های مسافرکش استقرار دارند و دانشجویان بسیاری در دانشگاه آزاد اسلامی در حال رفت و آمد بودند.

برداشتن خطر 300 کیلومتری از بازیکن

رئیس هیأت فوتبال استان قزوین ادامه داد: شاید فوتسالیست قزوینی به خاطر صرفه‌جویی در هزینه و وقت در شهر خودش  از اتوبوس پیاده شده و خطر 150 کیلومتری رفت و 150 کیلومتری برگشت به جان نخرد.

وی در پاسخ به این سئوال که اگر فوتسالیست قزوینی پیش از ورود به قزوین با اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین و هیأت فوتبال استان هماهنگ می‌کرد و به سلامت به مقصد می‌رسید، بهتر نبود، توضیح داد: اگر این کار را انجام می‌داد بهتر بود و مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین حتماً از این موضوع استقبال می‌کرد و با شیرینی و شربت از وی پذیرایی می‌شد و به منزل خود باز می‌گشت.

این مسئول ورزشی بیان کرد: شاید خستگی، اتفاقات قبل و بعد از تمرینات و تصمیم لحظه‌ای گرفتن موجب شده که فوتسالیست قزوینی در این شهر پیاده شود.

رئیس هیأت فوتبال استان قزوین افزود: اگر این بازیکن در تهران پیاده می‌شد و در مسیر اتفاقی برای وی رخ می‌داد چه کسی پاسخگو بود. در حالی که رضاپور نزدیکترین و کوتاه‌ترین مسیر را انتخاب کرده و در قزوین پیاده شده است.

مخالفان فدراسیون دست از شیطنت برنمی‌دارند

باجیوند ادامه داد: برای هر زمانی یک اگری وجود داشت و شاید بازیکن قزوینی تصمیم منطقی گرفته باشد و در قزوین پیاده شده است که نباید گلایه کنیم.

وی مطرح کرد: در خصوص اینکه اگر کس دیگری به صورت متفرقه سوار اتوبوس تیم ملی شده باشد مطمئن باشید که چنین چیزی نبوده است.

رئیس هیأت فوتبال استان قزوین به شایعه‌سازی علیه فدراسیون فوتبال از سوی برخی افراد مغرض اشاره کرد: مخالفان فدراسیون دست از شیطنت برنمی‌دارند وتنها دنبال اتفاقاتی هستند که مستمسک قرار دهند و فدراسیون را زیر سئوال ببرند.

باجیوند افزود: نمی‌توانیم نظر افراد را تغییر دهیم و اتوبوس تیم ملی باید به ورزشکار سهند رضاپور بازیکن فوتسالیست قزوینی خدمت می‌کرد و در شهر خودش پیاده می‌کرد که این کار را انجام داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز