خبرگزاری کار ایران

توسط بیمه سلامت صورت گرفت؛

پرداخت 70 درصد مطالبات فروردین دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان‌رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۰۵۸

مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: هفتاد درصد مطالبات فروردین دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان رضوی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید مرتضی وجدان در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: در سال 1398 سازمان بیمه سلامت ایران تلاش کرده است تا با پرداخت های به موقع و منظم ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان را تسریع کند.

وی افزود: در همین راستا تا پایان خرداد ماه امسال70 درصد مطالبات فروردین دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان رضوی، 90 درصد مطالبات فروردین ماه داروخانه های خصوصی، خیریه ها و غیر دانشگاهی و 60 درصد مطالبات اردیبهشت ماه امسال داروخانه های خصوصی و غیر دانشگاهی پرداخت شده است .

وی تصریح کرد: مطالبات پزشکانی که در راستای حذف دفترچه های کاغذی و پیاده سازی نسخه نویسی الکترونیکی گام برداشته و همکاری کرده اند بطور 100درصدی پرداخت شده است.

مدیر کل بیمه سلامت خراسان رضوی در ادامه با اشاره به اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در استان و کسب جایگاه سوم این اداره کل در اجرای این طرح در کشور ادامه داد:طرح نسخه نویسی الکترونیکی در اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی هم اکنون درشهرستان نیشابور به صورت آزمایشی درحال اجراست و مقرر شده است تا پایان سال نیز این طرح در شهرستان‌های درگز، چناران ،تربت جام ،تربت حیدریه ،فریمان و بردسکن اجرایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز