خبرگزاری کار ایران

رسولیان مطرح کرد:

سرمایه‌گذاری668 میلیارد تومانی با 15تفاهمنامه معین‌های اقتصادی در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۰۲۹

معاو‌ن‌هماهنگی امور اقتصادی‌استانداری خراسان‌رضوی گفت: در این جلسه 15 تفاهمنامه با معین‌های اقتصاد مقاومتی بردسکن و سرمایه‌گذاری 668 میلیارد تومان با ایجاد اشتغال هزار و 422 نفر به امضاء رسید.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از بردسکن، علی رسولیان در حاشیه یکصد و بیست و هفتمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در این شهرستان افزود: بر اساس تفاهم‌نامه‌های منعقد شده، پست بانک به‌عنوان معین توسعه‌ای بخش شهرآباد، شرکت آسیا بینالود به‌عنوان معین دهستان کوهپایه، شرکت کشت و صنعت انابد به عنوان معین دهستان صحرایی شهر انابد، شرکت فرش عرسین به‌عنوان معین دهستان کناردشت، شرکت معدن پارس نیز به‌عنوان معین دهستان درونه بخش انابد انتخاب شدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: ماموریت بزرگی را خراسان رضوی در زمینه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در قالب مثلث اقتصادی برعهده دارد، که نیاز است این مهم با تفاهم، همدلی و همکاری همه بخش‌های خصوصی مورد توجه قرار گیرد.

رسولیان بیان کرد:  در ابتدای امسال  108 میلیارد  تومان اعتبار به حوزه صنعت استان ابلاغ شد که تاکنون 20 درصد آن  تخصیص  پیدا کرده است  و به دنبال این هستیم سهم استانافزایش پیدا کند.

وی همچنین گفت: در سه سال گذشته بیش از 33 میلیارد تومان به بخش کشاورزی استان اختصاص یافته است و اعتبارات خوبی در بحث اجرای طرح های گلخانه ای اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه سهم استان خراسان‌رضوی از اعتبارات توسعه اشتغال روستایی 380 میلیارد تومان است، گفت: سهم شهرستان بردسکن از این اعتبارات  10 میلیارد تومان بود که این شهرستان توانست 50 درصد بیشتر این تسهیلات را جذب کند.

وی گفت: طرح‌های کنسانتره، کمک به‌نساجی شهرستان و طرح‌های کشاورزی به‌صورت ویژه مورد توجه استان است که جداگانه از طرح‌های اقتصاد مقاومتی دنبال می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی از تقسیم استان به 12 منطقه خبر داد و گفت: تاکنون با ایجاد فعالیت کاری 67 معین اقتصادی، 710 تفاهم‌نامه به‌امضای سرمایه‌گذاران رسیده است و 27 هزار میلیارد تومان میزان سرمایه‌گذاری ریالی و بالغ بر 700 میلیون یورو سرمایه‌گذاری شده است که زمینه اشتغال 54 هزار  و 500 نفر به‌وجود می‌آید.

وی اظهار داشت: طرح‌های اعلام شده در جلسه مرکز استان با حضور مدیران کل مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد و در کل همه طرح‌های مصوب در یک برنامه زمان‌بندی شده که با حضور مدیران کل در محل کاری آن بسته می‌شود، اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز