خبرگزاری کار ایران

سفیر ارمنستان خبر داد؛

ظرفیت‌های تولیدی قزوین می‌تواند مورد توجه سرمایه‌گذاران ارمنستانی قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۹۴۶

سفیر ارمنستان در قزوین گفت: استان قزوین دارای ظرفیت‌های فراوان تولیدی است که می‌تواند مورد توجه تجار و سرمایه گذاران ارمنستانی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، آرتاشز تومانیان ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحد تولیدی مهران واقع در شهر صنعتی البرز استان قزوین  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سطح روابط تجاری ارمنستان با ایران در زمینه‌های صنعتی و کشاورزی باید به شکل پررنگ‌تری پیگیری شود.

وی رابطه تجاری بین ایران و ارمنستان را بسیار طولانی دانست و افزود: بیشترین حجم مبادلات تجاری بین ۲ کشور ایران و ارمنستان در 28 سال گذشته در زمینه انرژی و گاز بوده است.

 سفیر ارمنستان در ایران ادامه داد: حجم مبادلات تجاری بین ۲ کشور، ۳۰۰ میلیون دلار است ک این حجم مبادلات در مقابل ظرفیت‌های بزرگ کشور ایران، رقم بسیار ناچیزی است و باید سطح همکاری‌های اقتصادی دو کشور افزایش یابد.

تومانیان گفت: بدون شک بین ۲ کشور ایران و جمهوری ارمنستان زمینه همکاری‌های بسیار وجود دارد که مورد غفلت واقع شده که نیاز به ارزیابی‌های جدید دارد.

وی بازدید از استان‌های  کشور ایران را از برنامه های مسئولان جمهوری ارمنستان ذکر کرد وافزود: در بازدیدی که از استان قزوین صورت گرفت، مقرر شده به توانمندی‌های اقتصادی این استان برای برقراری همکاری‌های دوجانبه اقتصادی بپردازیم چرا که استان قزوین دارای ظرفیت‌های فراوان تولیدی است که می‌تواند مورد توجه سرمایه گذاران و تجار ارمنستانی قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز