خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استانداری البرز:

فرماندهی در جنگ اقتصادی نیازمند تصمیمات جسورانه و دوراندیشانه است

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۸۱۰

معاون اقتصادی استانداری البرز گفت: فرماندهی در جنگ اقتصادی امروز نیازمند تصمیمات جسورانه و دوراندیشانه است.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی در آیین معارفه خود در استانداری البرز که امروز دوم خرداد با حضور استاندار برگزار شد گفت: باید با تمام توان، چرخ اقتصاد استان را به گردش درآورد چرا که به‌رغم خیل مشکلات به آینده استان البرز خوشبین هستم.

وی افزود: استان البرز پتانسیل های بزرگی در حوزه تولید و اقتصاد دارد به همین دلیل در معاونت اقتصادی علاوه بر بخش صنعت، بخش های گردشگری، خدمات و کشاورزی نیز در دستور کار بوده و باید رشد اقتصادی استان به موازات یکدیگر پیش رود.

شاهمرادی ضمن تاکید بر رعایت نظم در امور تصریح کرد: برای انجام دقیق کارها باید سلسله مراتب به درستی و دقت مراعات شده و جزیره ای عمل کردن هیچ منفعتی ندارد.

معاونت اقتصادی استانداری البرز ادامه داد: امروز به نوعی درگیر جنگ اقتصادی هستیم و فرماندهی در این جنگ نیازمند تصمیمات جسورانه و البته دوراندیشانه است.

شاهمرادی در خاتمه اظهار داشت: به هیچ وجه از تحریم استقبال نمی کنیم اما آمارها در بخش صنعت در سال ۹۸-۹۷ نشان می دهد که به مراتب اوضاع بهتری نسبت به سال ۹۶ داریم چرا که میزان تولید و اشتغال در سطح مطلوبی است.

در پایان این جلسه، حکم معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با امضا وزیر کشور توسط استاندار به جهانگیر شاهمرادی تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز