خبرگزاری کار ایران

کولیوند در مراسم معارفه فرماندار ویژه شهرستان کرج مطرح کرد:

استاندار تمام وظایف فرماندار کرج را تفویض کند/ لزوم حضور فرماندار در جلسات شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۵۸۰

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، گفت: یکی از بحث های جدی، اهتمام فرماندار در خصوص وظایف و فعالیت شوراها است چراکه اگر شورایی به تلاطم بیافتد، دود آن به چشم نظام می رود و مشکلات بزرگتری برای دستگاههای بالاتر از جمله شهرداری، فرمانداری و استانداری بوجود خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدجواد کولیوند، عصر امروز در مراسم معارفه فرماندار ویژه شهرستان کرج، با اشاره به انتخاب شایسته غفور قاسمپور، گفت: منتخب فرمانداری شهرستان کرج، فردی بومی و اهل همین منطقه است که سابقه خدمت در استانداری و فرمانداری و شورای شهر از جمله فعالیت های فرماندار جدید است.

وی افزود: به دنبال مذاکرات متعدد با استاندار البرز اولین خواسته این بود که آنچه در اختیارات فرماندار کرج است از وظایف استانداری تفویض شود تا فرماندار بتواند در امور محوله به درستی به وظایف خود عمل کند.

کولیوند تصریح کرد: یکی از بحث های جدی، اهتمام جدی فرماندار در خصوص وظایف و فعالیت شوراها است چراکه اگر شورایی به تلاطم بیافتد، دود آن به چشم نظام می رود و مشکلات بزرگتری برای دستگاههای بالاتر از جمله شهرداری، فرمانداری و استانداری بوجود خواهد آورد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، گفت: قوانینی داریم که در مقطع خود بدون مشکل و درست است اما در مرحله اجرا بر اساس تطبیق رد شده و هیچ اهتمامی برای آن وجود ندارد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: لازم است برای رفع مشکلات لوایح ارسالی به شورا، فرماندار نیز در جلسات شورا شرکت کند و با اشراف بیشتر بر اموری چون طرح تفضیلی و دیگر مسایل شهری، مشارکت و همکاری دستگاهها و سازمان های نظارتی، اطلاعات، تعزیرات حکومتی را خواسته و طی جلسات با مدیران منطقه و استان به انجام امور، سرعت مضاعف دهد.

کولیوند با اشاره به کارهایی که همچنان بلاتکلیف مانده است، گفت: یکی از مشکلات شهر کرج همجوار با موقعیت ویژه فرودگاه پیام، است و آن عدم ساماندهی پسماند حلقه دره است که همچنان با مشکل روبرو است.

کولیوند ضمن تاکید بر اینکه برای پسماند کرج، تصمیم جدی و قاطعی گرفته نشده است، اظهار داشت: سرمایه گذاران آماده فعالیت هستند اما تصمیم گیری مسؤولان و برنامه ریزی درست در راستای تسهیل شرایط ورود سرمایه لازم است.

این نماینده با عنوان اینکه نمی توان برای حل پسماند تنها به حضور یک شرکت دل خوش کرد، اذعان داشت: در این حوزه، مدیران ارشد باید به مدیریت شهری کمک کنند که سرمایه گذاران به راحتی بتوانند وارد کار شوند.

کولیوند گفت: فرماندار شهرستان کرج نیز با توجه به سوابق کاری خود می تواند در حل مشکلات و تسریع امور از دیگران کمک بگیرد که همه در جهاد فی سبیل الله که بعد از جنگ، خدمت به مردم است، شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز