خبرگزاری کار ایران

در مراسم معارفه فرماندار ویژه شهرستان کرج مطرح شد:

حفظ امنیت اقتصادی وظیفه تمام مدیران نظام است

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۵۴۲

دادستان انقلاب فرهنگی مرکز استان البرز، گفت: تامین امنیت اقتصادی در شرایط کنونی برعهده تمام مدیران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حاجی رضا شاکرمی، عصر امروز در مراسم معارفه فرماندار ویژه شهرستان کرج که با حضور استاندار البرز و جمعی از مدیران و مسئولان استان و شهر کرج برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین رسالت استاندار، فرماندار و دیگر مدیران دستگاه های قضایی و انتظامی حفظ امنیت جامعه است.

شاکرمی تصریح کرد: در شرایط کنونی لزوم تامین امنیت در تمام حوزه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، ضروری است و در این میان لازم است با توجه به مشکلات اقتصادی، امنیت این حوزه با جدیت و تلاش بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی ضمن تاکید بر ایجاد رونق اقتصادی و حل کمبودها و مشکلات مردم، اذعان داشت: خدمتگذاری و قانونمداری لازمه مدیریت اقتصادی است و مدیرانی که به این عرصه اضافه می شوند باید در خدمت مردم و برای مردم کار کنند.

شاکرمی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: وظیفه خطیر برگزاری انتخابات برعهده مدیران ارشد استانی است و سلامت آن جزو وظایف مهم استانداری و فرمانداری است و لازمه آن همراهی و همسو بودن مدیران ذیربط در اجرای آن است.

دادستان انقلاب البرز در پایان اظهار داشت: مجموعه دستگاه قضایی استان و شهرستان کرج نیز برای برگزاری انتخابات آینده با استانداری و فرمانداری همکاری لازم را خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز