خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

ترافیک در جاده‌های هراز و چالوس سنگین و نیمه سنگین

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۱۲۵

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد خوردو‌ها در جاده‌های هراز سنگین و در جاده چالوس نیمه سنگین است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در جاده هراز از شمال به تهران سنگین و در جاده‌های چالوس به کرج و کیاسر به ساری نیمه سنگین است.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی با بیان اینکه ورود خودور‌ها از جاده کرج به چالوس ساعت ۱۵ امروز ممنوع شده است، گفت: ساعت ۱۹ امروز جاده چالوس از مرزن آباد به کرج یکطرفه شد و این محدودیت تا ساعت دو بامداد فردا ادامه دارد.

سرهنگ قدمی افزود: ورود کامیون به جاده هراز به دلیل افزایش ایمنی خودرو‌ها در این مسیر از ساعت ۶ صبح امروز ممنوع شده و این ممنوعیت تا ساعت ۱۲ امشب ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز