خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان مطرح کرد:

مدیریت استان اصفهان در تلاش برای تحقق طرح اصفهان 2020

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۷۸۹

استاندار اصفهان گفت: صنعت گردشگری صنعت پاک، پردرآمد و کم‌هزینه است و بخش عمده‌ای از زیرساخت‌های اصفهان نظیر درمانی، موزه‌ها، هنر و دیگر زیرساخت‌ها برای توسعه این صنعت فراهم است.

به گزارش ایلنا، عباس رضایی در نشست تخصصی اصفهان ۲۰۲۰، شهر گردشگری، هنر و میراث فرهنگی در حاشیه یازدهمین نمایشگاه گردشگری اصفهان اظهار داشت: مدیریت استان با دیده منت و با کمال تشکر در راستای تحقق اندیشه‌های تابناک این رویداد جهانی تلاش و حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: صنعت گردشگری صنعت پاک، پردرآمد و کم‌هزینه است و برای آنکه این صنعت در مرحله عمل درآید، نیازمند زیرساخت‌ها، هماهنگی‌ها و همدلی‌هایی است که اصل مسئله را برای ما تعبیه می‌کند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه بخش عمده‌ای از زیرساخت‌های اصفهان نظیر درمانی، موزه‌ها، هنر و دیگر زیرساخت‌ها فراهم است، افزود: بدون شک اگر همه این موارد در یک بسته هماهنگ و یکسان دیده نشود، کار به جایی نخواهد رسید، چراکه شهر گردشگری، هنر و میراث فرهنگی باید در بخش‌های مختلف نمونه باشد.

وی تصریح کرد: یکی از راهکارهای تحقق گردشگری در شهر اصفهان، هماهنگی و هم‌نوایی با دیگر استان‌ها با جاذبه‌های گردشگری و میراث فرهنگی است؛ بنابراین برای گردشگری باید با فرهنگ و نوع نگرش مردم جهان آشنایی داشته باشیم و بدون شک سایرین به دنبال میراث فرهنگی و سنتی اصفهان هستند.

رضایی با بیان اینکه باید از امکانات و ظرفیت‌های مختلف اصفهان به میزان قابل توجهی استفاده کرد، ادامه داد: برای آنکه ۲۰۲۰ تأثیرات خود را به صورت ملی عملی کند، باید تلاش کنیم که بسته گردشگری را در یک مجموعه مناسب و در کنار یکدیگر ببینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز