خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر اصفهان:

مبنای توسعه اصفهان باید به سمت گردشگری تغییر کند

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۷۷۷

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای شهر اصفهان گفت: در رویداد جهانی اصفهان 2020، ارتقای سطح کیفیت زندگی شهروندان اصفهان به منظور توسعه پایدار، اقتصادی و فرهنگی اجتماعی مد نظر قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، نصیر ملت با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی در حوزه گردشگری اصفهان اظهار کرد: شکل‌گیری اصفهان در دهه‌های اخیر بر مبنای توسعه صنعت بوده و این موضوع زمینه مشکلات بسیاری برای شهر اصفهان شده است و مبنای توسعه اصفهان باید تغییر کند و امروز آثار تاریخی و میراث فرهنگی می‌تواند به عنوان این محور مد نظر قرار گیرد.

وی بیان کرد: نتیجه تلاش‌های صورت گرفته در حوزه گردشگری، باید ما را به شهر اول گردشگری در‌ جهان تبدیل کند و سهم گردشگری اصفهان باید افزایش یابد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای شهر اصفهان ادامه داد: سال ۲۰۲۰ میلادی به عنوان یک سال طلایی برای ورود اصفهان به مسیر توسعه واقعی خود مد نظر قرار گرفته و تلاش ما بر این است که ظرفیت‌های موجود در اصفهان را شناسایی و معرفی کنیم.

ملت اضافه کرد: توسعه، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اصفهان به منظور آنکه به زندگی شهروندان کمک کند و بدون شک باید همه شهروندان اصفهان در این زمینه سهمی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز