خبرگزاری کار ایران

ربایندگان صاحب املاک در البرز دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۶۴۰

رئیس پلیس آگاهی استان البرز، گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، ربایندگان صاحب یک دفتراملاکی که به قصد اجاره خانه او را ربوده و با اقدام به ضرب و شتم، وی را وادار به امضا اسناد ملکی کرده بودند، شناسایی و یکی از آنها دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد نادربیگی، گفت: در پی مراجعه صاحب یک املاکی به کلانتری 30 اسلام آباد مبنی بر آدم ربایی و ضرب و شتم وی از سوی سرنشینان یک دستگاه خودرو سمند، شاکی به همراه پرونده مقدماتی برای شناسایی آدم ربایان  به پلیس آگاهی استان ارجاع شد.

این مقام انتظامی گفت: در تحقیقات اولیه از شاکی محرز شد که وی دارای دفتر املاک است که در ساعت 21 شب گذشته فردی با خودرو سمند به دفتر وی مراجعه و درخواست اجاره یک واحد آپارتمان را در یکی از محله های کرج میکند و به همراه وی برای بازدید آپارتمان اقدام می کنند و در بین مسیر 2 نفر دیگر که گویا از قبل با وی هماهنگ بودند سوار خودرو آنها می شوند.

وی ادامه داد: پس از طی مسیری سرنشینان خودرو، دست و پای صاحب املاکی را بسته و پس از ضرب و شتم با ارعاب و زور از او می خواهند تا پای چند کاغذ سفید را امضا و اثر انگشت بزند و در نهایت مبلغ 380 هزار تومان و گوشی تلفن همراه او را نیز به سرقت برده و با دست های بسته در جاده کرج - چالوس رها می کنند.

این مقام انتظامی، گفت: با توجه به اظهارات شاکی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان با مراجعه به محل آدم ربایی و انجام تحقیقات میدانی مطلع شدند که خودرو سمند مورد نظر، چندین ساعت قبل از آدم ربایی در محل تردد داشته که بلافاصله هویت مالک آن شناسایی شد.

سرهنگ نادربیگی افزود: با تلاش کارآگاهان، راننده خودرو سمند در محمدشهر کرج دستگیر و خودرو وی نیز توقیف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در ابتدا منکر آدم ربایی شد اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود اعتراف کرده و گفت که 2 نفر از آشنایان وی با این ادعا که شاکی معتاد است و قصد بردن وی به کمپ ترک اعتیاد را دارد از او می خواهند با خودرو شخصیاش به صورت دربست در اختیار آنها باشد  و در بین راه با او قرار میگذارند که پس از سوار شدن به خودرو و اقدام به ضرب و شتم فرد ربوده شده، متوجه می شود که به او دروغ گفته اند و هدفشان وادار کردن صاحب املاکی برای گرفتن امضا به قصد جابه جایی اسناد ملکی است.

وی با بیان اینکه متهم برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر متهمان در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد، گفت: نتیجه اقدامات بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گفته سرهنگ نادربیگی یکی از متهمان تحت تعقیب دارای سابقه آدم ربایی است که به این شیوه قبلا نیز اقدام کرده و مدتی را در زندان به سر برده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز