خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راهداری پلدختر به ایلنا خبرداد:

بهره‌برداری از پل ارتباطی روستای سیل‌زده «چم‌مهر»/ افتتاح پل ارتباطی پلدختر- کرمانشاه بزودی

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۵۱۱

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر از بهره برداری پل ارتباطی روستای سیل‌زده «چم‌مهر» خبرداد.

 روح‌الله شریف‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در این باره گفت: پل ارتباطی روستای چم‌مهر که در سیلاب ویرانگر دوازدهم فروردین ماه امسال تخریب شده بود، توسط اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای احداث و به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: برای افتتاح این پل به صورت رسمی منتظر سفر وزیر راه به استان لرستان هستیم.

شریف زاده ادامه داد: طول این پل 126 متر بوده و ارتفاع پایه‌های پل و ارتقای پایه ها خروجی دبی آب رودخانه 240 متر مکعب افزایش پیدا کرده‌ است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر عنوان کرد: پیمانکار پروژه از هفدهم اردیبهشت ساخت پل را آغاز کرده و طی مدت 40 روز به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه اصافه کرد: پل ارتباطی چم‌مهر فعلاً برای تردد ماشین‌های سبک به بهره‌برداری رسیده و تا پایه‌های پل را جاسازی و تقویت کنیم برای تردد ماشین سنگین هم باز خواهد شد.

شریف زاده در پایان گفت: به زودی پل ارتباطی پلدختر- کرمانشاه نیز که طی سیل دوازدهم فرودین ماه گذشته به طور کامل تخریب شد به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز