خبرگزاری کار ایران

اجرای سه طرح ایمن سازی راکبان موتورسیکلت در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۲۹۳

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: سه طرح ایمن سازی راکبان موتور در سطح راه های شهری و روستایی استان از ابتدای سال جاری اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جبار قهاری افزود: از ابتدای امسال با هدف آموزش و ارتقای فرهنگ رانندگی و ایمنی راکبان موتور سیکلت سه طرح ارتقای راکبان موتور در تاکستان، الولک و زیاران اجرایی و حدود ۲۰۰ عدد کلاه کاسکت ایمنی نیز به راکبان موتور اهدا شده است.

به گفته وی، سال گذشته با ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین یک هزار عدد کلاه ایمنی بین راکبان موتور سیکلت شهری و روستایی توزیع کرد که این انجام کار سهم قابل توجهی را در کاهش آمار تلفات و مصدومان جاده‌ای استان داشته است.

وی اضافه کرد: اجرای این طرح به منظور کاهش تلفات جانی و مالی حوادث رانندگی موتورسیکلت سواران در سطح راه‌های ارتباطی اصلی و فرعی، به ویژه در مناطق روستایی که از آمار بالایی برخوردار هستند، مورد توجه قرار دارد.

قهاری افزود: با انجام اقدامات پیشگیرانه و ارایه آموزش‌های لازم قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین اهدای رایگان کلاه کاسکت، در سال گذشته با وجود افزایش سطح تردد جاده‌ای، تعداد تلفات این دسته سوانح ۳۴ نفر کاهش یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز