خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار قزوین خبر داد:

رعایت ضوابط مناسب سازی تردد معلولان در اماکن عمومی قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۲۷۳

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: ضوابط مناسب سازی تردد معلولان در اماکن عمومی و مذهبی با توجه به وضعیت موجود باید مورد رعایت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، علی فرخزاد در نشست ستاد ساماندهی مناسب سازی فضاهای شهری و اماکن عمومی جهت استفاده معلولان و سالمندان ضمن تاکید بر لزوم رعایت ضوابط مناسب سازی در این گونه اماکن، افزود: اداره کل اوقاف، ستاد مساجد و سایر دستگاه های ذیربط نسبت به عملیات مناسب سازی مساجد، حسینیه ها و دیگر اماکن مذهبی اقدام کند.

وی تصریح کرد: چنین نشست هایی باید در سطح فرمانداری های استان نیز تشکیل شود و در این جلسه نیز یک نماینده از فرمانداری حضور یافته و گزارش کاملی از اقدامات مناسب سازی صورت گرفته در شهرستان های خود را ارائه دهد.

به گفته وی ارزیابی مالی عملیات اجرایی مناسب سازی جهت رفع نواقص دستگاه ها در اسرع وقت به سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دفتر فنی استانداری ارائه شود.

فرخزاد، تعریف ضوابط تشویقی را یکی از راه های رعایت الزامات مناسب سازی دانست و تاکید کرد: اعمال ضرایب و ضوابط تشویقی از جمله عوارض نوسازی و پسماند می تواند عوامل ترغیب در رعایت الزامات مناسب سازی را فراهم نماید و شهرداری این موارد را در بودجه هر ساله خود پیش بینی و به شوراها اعلام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز