خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

دستگیری سه سارق به عنف در قزوین/ همکاری 2 مرد و یک زن در سرقت‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۰۷۱

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: 2 مرد و یک زن که با همکاری یکدیگر مرتکب 10 فقره سرقت به عنف در تاکستان شده بودند، توسط ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ مهدی حاجیان در تشریح این خبر افزود: از چند هفته قبل گزارش سرقت‌های موتورسیکلت در مناطقی از جنوب شهر تاکستان به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام می‌شد که با توجه به اهمیت موضوع، دستورات لازم برای بررسی سریع این سرقت‌ها صادر و مراتب به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی با بررسی‌های انجام شده و گشت زنی‌های نامحسوس به سرنخ‌هایی دست یافتند که مشخصات ظاهری عامل سرقت ها را برای پلیس نمایان می ساخت.

حاجیان با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۲ پس از هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات ضربتی یکی از متهمان را شناسایی کردند، اظهار داشت: ماموران پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت های پوششی متهم را دستگیر و به مرکز پلیس انتقال دادند.

این مسئول انتظامی همچنین گفت: ماموران در روند تحقیقات پرونده و در بازجویی‌های فنی- پلیسی به شواهد و ادله ای دست یافتند که نشان می داد از ۱۰ فقره سرقت صورت گرفته توسط متهمان به ارزش ۲ میلیارد ریال سه فقره به عنف بوده و همچنین یک فقره نیز سرقت از باجه بانک در استان تهران به مبلغ ۹۰۰ ملیون ریال است.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطر نشان کرد: سارق در بازجویی ها به همدستی ۲ نفر که یکی از آنها زن بود اعتراف کرد که در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ نیز توسط ماموران دستگیر شدند.

وی یاداور شد: عاملان این سرقت ها پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز