خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار قزوین عنوان کرد:

عرصه رسانه و مطبوعات، تیتر خدمات نظام است

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۰۳۵

معاون‌سیاسی استاندار قزوین گفت: عرصه رسانه و مطبوعات، تیتر خدمات نظام است و خدمات نظام را ترسیم و تصویر می‌کند.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار قزوین در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین بیان کرد: ارتباط با مجموعه رسانه در همه جایگاه‌ها یک ضرورت است چون اعتقاد به مدیران پاسخگو دارم و مدیران در هر جایگاهی باید به مردم پاسخگو باشند.

وی گفت: عرصه رسانه و مطبوعات، تیتر خدمات نظام است و خدمات نظام را ترسیم و تصویر می‌کند و جایگاه رسانه در استحکام پایه های نظام بسیار مهم است.

معاون سیاسی استاندار اظهار کرد: اعتماد سازی که رسانه انجام می دهد دارای اهمیت بسیار بالایی است. رسانه ها می‌توانند فضای جامعه را امیدوار کنند و توقع ما از رسانه ها همین است.

حبیبی عنوان کرد: ما مخلص رسانه منتقد منصف هستیم و این لازمه جامعه است و با توجه به ارتباط شما با جامعه، در دایره انصاف، انتقاد شما را می پذیریم.

وی افزود: با توجه به انتخابات پیش رو، باید شور انتخاباتی ایجاد شود که این امر کار مشترک رسانه، مردم و نظام است.

معاون سیاسی استاندار گفت: سیاست کاری دولت باید همیشه تقویت شود و اصول ما شامل امام، نظام و ارمانهای انقلاب است که اساس کار ما هستند و روش‌های دولت‌ها برای انتقال این اصول متفات است یعنی با سیاست دولت‌ها روش‌ها تغییر می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز