خبرگزاری کار ایران

در پی نابسامانی وضعیت قیمت‌ها مطرح شد:

انتقاد فرماندار بافق از وضعیت نظارت بر بازار/ تعزیرات حکومتی در بافق وجود خارجی ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۷۷۸

فرماندار شهرستان بافق از عدم حضور فعال بازرسان به منظور کنترل قیمت اجناس در بازار این شهرستان به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد زاده رحمانی اظهار داشت: نبود کنترل مستمر بر قیمت کالاها، موجب نابسامانی و نوسان قیمت‌ها در بازار شهرستان بافق و گلایه های مردم شده است.

وی ادامه داد: نظارت برعهده خود اصناف گذاشته شده و طبیعی است که در این مسیر کوتاهی‌ها و چشم ‌پوشی‌هایی انجام می‌شود.

فرماندار بافق ضمن تاکید بر همکاری اصناف و بازاریان در کنترل بازار و نظارت بر قیمت‌ها اضافه کرد: نقش بازاریان در اجرای این طرح بسیار بالاست و در صورت عدم همکاری به ضرر بازاریان نیز تمام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم انتقاد زیادی نسبت به این موضوع دارند، افزود: تعزیرات حکومتی در شهرستان‌ها از جمله بافق وجود خارجی ندارد و چرخه‌ای که برای تشکیل پرونده متخلفان و جریمه آنها اعمال می‌شود، به شدت مورد انتقاد مردم است.

به گزارش ایلنا، کل استان یزد چهار قاضی تعزیرات دارد و این امر سبب شده شاهد اطاله زیاد در رسیدگی به روند گرانفروشی‌ها و … باشیم که این امر به نقطه ضعفی برای دولت و حاکمیت فرمانداران تبدیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز