خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

تخفیف 30 درصدی صدور پروانه کسب تا پایان تیرماه

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۷۱۹

رئیس اتاق اصناف بردسکن از تخفیف 30 درصدی صدور پراونه کسب به مناسبت روز اصناف تا پایان تیرماه خبرداد.

جواد رضایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در بردسکن، گفت: شهر بردسکن 3 هزار و 500 واحد صنفی دارد که زیر نظر 10 اتحادیه صنفی فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه  1300 واحد آن تولیدی و 1500 واحدآن توزیعی است، گفت: 700 واحد صنفی در شهر بردسکن بدون پروانه  فعالیت می کنند  که دراین رابطه تذکر و اخطاریه های لازم صادر و از آنان خواسته شده است نسبت به صدور پروانه کسب خود اقدام کنند.

رئیس اتاق اصناف بردسکن  با بیان اینکه در سیل اخیر واحدهای صنفی شهرستان همکاری لازم را داشتند، گفت: در راستای طرح تنظیم بازار از ابتدای امسال تاکنون  بیش از 140 تن قند  شکر به قیمت مصوب  در اقصی نقاط شهرستان توزیع شده است.

وی توزیع گوشت قرمز، مرغ منجمد، برنج و تخم مرغ را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد. 

رضایی با سخنی از  امام راحل مبنی بر اینکه اصناف بازوان انقلاب هستند، گفت: خوشبختانه اصناف بردسکن علی رغم همه مشکلات اقتصادی پای کار بودند و در تامین مایحتاج عمومی مردم تمام همت خود را بکار بستند و در حال حاضر هیچ گونه کالایی در سطح شهرستان کمبود نداریم و روزانه  40 نوع قلم به لحاظ قیمتی رصد می شود و نسبت به شهرهای همجوار با کمترین قیمت کالاها بین مصرف کنندگان عرضه می شود.

وی به برگزاری دوره های آموزشی فقه بازار و قانون کار، دارایی و نظام صنفی در طول سال اشاره کرد و گفت: هدف ما در راستای منویات مقام معظم رهبری  مبنی بر رونق تولید و اقتصاد مقاومتی است و از مردم منطقه درخواست داریم که تمامی اجناس و کالاهای خود را از بازار بردسکن خریداری کنند تا کمکی به اقتصاد منطقه شود.

رضایی از ساماندهی ماشین های دوره گرد در آینده نزدیک خبرداد و گفت: تمامی ماشین های دوره گرد شناسایی شده اند و بزودی شناسنامه دار خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز