خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح امنیت اخلاقی در شهرستان بوئین زهرا

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۷۰۴

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بویین زهرا از اجرای طرح امنیتی اخلاقی خبر داد و گفت: در راستای این طرح ۲۸ دستگاه خودرو و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ حسین علیان نژادی گفت: نداشتن پلاک، داشتن پلاک مخدوش، انجام حرکات نمایشی، رانندگی خطرناک، تغییر در صدای وسیله نقلیه و ایجاد مزاحمت برای شهروندان از علت‌های توقیف این تعداد دستگاه بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین ۶ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از آنها ۶۶۹ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ علیان نژادی افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در تفرجگاه‌های سطح شهرستان بوئین زهرا برخورد قاطع با افراد اخلالگر امنیت خانواده‌ها و شهروندان از جمله معتادان و خرده فروشان با استفاده از تمامی امکانات در دستور کار مأموران این یگان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه هدف پلیس از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی افزایش امنیت، آسایش و آرامش خانواده‌ها و شهروندان است، افزود: نیروهای پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند.

سرهنگ علیان نژادی در پایان از شهروندان خواست برای ارتقای امنیت اجتماعی همچون گذشته با پلیس همکاری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موردی که باعث اخلال در امنیت اجتماعی شهروندان می‌شود بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز پیام ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز