خبرگزاری کار ایران

رستمی تاکید کرد؛

ضرورت انسجام دستگاه های متولی برگزاری اوقات فراغت

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۶۵۸

فرماندار شهرستان تربت حیدریه گفت: با انسجام دستگاه های متولی، از موازی کاری در برگزاری کلاس های اوقات فراغت جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، علی رستمی در جلسه شورای آموزش وپرورش این شهرستان بر انسجام و هم افزایی دستگاه های متولی برگزاری اوقات فراغت تاکید کرد و گفت: برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان ظرفیت استثنایی برای مهارت آموزی و ایده پردازی نسل جوان است و باید با کیفیت بخشی به فعالیت ها و هدفمند بودن آن ها نهایت استفاده را در توانمندسازی نوجوانان و جوانان برد.

وی ضمن تاکید برضرورت جلوگیری از موازی کاری در برگزاری کلاس های اوقات فراغت، تصریح کرد: با برنامه ریزی دقیق و مدون کلاس های اوقات فراغت، ضمن دوری از موازی کاری در هزینه های مختلف نیز صرفه جویی خواهد شد.

وی خواهان تشکیل دبیرخانه دایمی و منسجم با نظارت و حضور معاونت سیاسی امنیتی واجتماعی فرمانداری شد و افزود: باید بسترهای لازم برای اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان به خوبی مهیا گردد و نگاه مسوولان و متولیان فرهنگی نیز به این برنامه ها باید عمیق و اثرگذار باشد.

فرماندار تربت حیدریه در ادامه با اشاره به برخی تغییرات مثبت که در فضاهای آموزشی شهرستان در سال تحصیلی آینده ایجاد خواهد شد، گفت: با توجه به اقدامات عمرانی آموزش و پرورش تربت حیدریه در نوسازی فضاهای آموزشی, در سال تحصیلی آینده برخی جا به جایی های مدارس باید صورت گیرد که نیاز است این تغییرات برآیند خردجمعی و کارشناسی شده و با نظرخواهی صورت گیرد و  والدین گرامی در این زمینه همکاری های لازم را داشته باشند.

رستمی افزود: تعدادی از مدارس شهرستان باید تخریب شوند و ادامه فعالیت آنها برای دانش آموزان خطرساز است که با پیگیری های آموزش و پرورش شهرستان در حال تخریب و بازسازی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز