خبرگزاری کار ایران

با دستور معاون استاندار یزد اجرایی می‌شود؛

برگزاری مراسم‌های یادبود، روضه خوانی و ترحیم در ساعات اداری؛ ممنوع

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۲۶۷

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران بر عدم برگزاری مراسم های یادبود، روضه خوانی و ترحیم در ساعات اداری را خواستار شد.

به گزارش ایلنا،«احمد ترحمی بهابادی » در نامه‌ای به رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران و تاکید به فرمانداران و سایر دستگاه‌های اجرایی عدم برگزاری مراسم‌های یادبود، روضه خوانی و ترحیم در ساعات اداری با هدف اجرای جامع و کامل طرح تکریم ارباب رجوع در سازمان‌ها و نهادهای دولتی را خواستار شد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این نامه اجرای جامع و کامل طرح تکریم ارباب رجوع در سازمان ها و نهادهای دولتی با هدف بهره وری، کارایی و اثربخشی فعالیت‌ها و ارتقاء  فرهنگ کاری را مستلزم حضور تمام وقت مدیران و کارمندان در محل خدمت بیان و بر برگزاری سایر برنامه ها در ساعات غیر اداری تاکید کرد.

در متن کامل این نامه آمده است: نظر به این‌که اجرای جامع و کامل طرح تکریم ارباب رجوع در سازمانها و نهادهای دولتی با هدف افزایش بهره‌وری،کارایی و اثربخشی فعالیت‌ها و ارتقاء فرهنگ کاری مستلزم حضور تمام وقت مدیران و کارمندان در محل خدمت می‌باشد.

لذا شایسته است به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا تمامی برنامه‌ها و مراسم‌ها اعم از (روضه خوانی،ترحیم،یادبود،یادواره و ...) خارج از ساعت اداری و یا ایام تعطیل صورت پذیرد تا منجر به تعطیلی بخشی از فعالیت های کاری نشود. رعایت دقیق این مهم و اطلاع رسانی مناسب در این زمینه مورد انتظار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز