خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشمر مطرح کرد:

همکاری مردم با پلیس، نشانه اعتماد مردم به پلیس است

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۲۳۵

فرماندار شهرستان کاشمر، همکاری و همراهی مردم با پلیس را نشانه اعتماد مردم به پلیس دانست و تماس‌های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی را از مصادیق این اعتماد برشمرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، مسلم ساقی در دیدار فرمانده انتظامی این شهرستان، امنیت و احساس امنیت را دو عامل مهم برای فعالیت و توسعه کشور در زمینه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دانست.

وی اظهار داشت: در بعضی موارد امنیت وجود دارد ولی عدم احساس امنیت، شرایط سخت و ملال آوری را برای مردم بوجود می آورد که ورود پلیس به این موضوع نیز ضروری به نظر می رسد.

فرماندار شهرستان کاشمر پرداختن به اولویت بندی جرائم و آسیب های اجتماعی شهرستان را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: با ریشه یابی بسیاری از جرائم و ورود به موقع به آنها از امنیتی شدن آنها و ایجاد هزینه های اضافی برای نیروی انتظامی می توان جلوگیری کرد.

 وی اقناع سازی صحیح مردم در اجرای طرح های انتظامی و همچنین توأم بودن با رأفت اسلامی را دو شرط لازم برای نتیجه بخش بودن اجرای طرح های انتظامی دانست.

ساقی اجرای طرح های آموزش همگانی را نوعی سرمایه گزاری توصیف کرد که نیاز است ما در این خصوص به مسائل و آسیب های اجتماعی نگاهی پیش بینانه و پیشگیرانه داشته باشیم تا قبل از بروز و نمود این آسیب ها و تبدیل شدن آنها به معضل اجتماعی، راه مناسبی برای درمان آن بیابیم.

فرماندار شهرستان کاشمر در پایان عملکرد پلیس در برخورد با جرائم نوظهور مانند جرائم سایبری را مطلوب دانسته و بر آمادگی پلیس و سایر دستگاه ها برای اجرای انتخابات پرشور مجلس شورای اسلامی که در دوم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد، تأکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز