خبرگزاری کار ایران

در ایلام صورت گرفت؛

دستگیری ۲ نفر در رابطه با آتش‌سوزی مراتع کوه "رنو"

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۰۰۸

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری 2 نفر در رابطه با آتش سوزی کوه "رنو" در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار نورعلی یاری اظهار کرد: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر وقوع آتش سوزی در مزارع، مراتع و باغات در نقاط مختلف استان مأموران پلیس برای بررسی به نقاط اعلامی اعزام شدند.
 
وی افزود: گزارش مأموران اعزامی به مناطق خسارت دیده حاکی از آن است که مقدار ۲۴۷ هکتار از مزارع و محصولات کشاورزی، ۶ هکتار از مراتع طبیعی و ۱۱ قطعه از باغات دچار آتش سوزی شدند.
 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: این آتش‌سوزی‌ها که در ۲۴ ساعته گذشته و در نقاط مختلف استان شامل ۲۳۰ هکتار از محصولات کشاورزی (کلش) حاشیه رودخانه «سیمره»، ۱۴ هکتار از مزارع گندم و ۱۱ قطعه از باغات کشاورزان و باغداران دره شهری، ۳ هکتار از مزارع کشاورزی تحت کشت گندم در تنگه «گرمه» و ۳ هکتار از مراتع کوه رنو شهرستان ایوان و همچنین ۳ هکتار از مراتع طبیعی منطقه «هردریژ» شهرک شهید کشوری شهرستان ایلام رخ داد.
 
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ۲ نفر با هویت‌های معلوم در رابطه با آتش سوزی مراتع کوه رنو در شهرستان ایوان دستگیر شده‌اند، خاطرنشان کرد: پلیس با جدیت کامل و تحقیقات گسترده در جهت مشخص کردن علل و عوامل این آتش سوزی‌ها تلاش می‌کند.
 
سردار یاری در پایان با بیان اینکه جمعاً ۲۵۳ هکتار از محصولات کشاورزی، مراتع طبیعی و ۱۱ قطعه از باغات دچار آتش سوزی شدند، از مردم خواست با توجه به پوشش گیاهی مناطق مختلف استان و شغل کشاورز بودن بیشتر هم استانی‌های عزیزمان از هرگونه اقدام که مراتع و مزارع را با موضوع حریق تهدید می‌کند بپرهیزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز