خبرگزاری کار ایران

حبیبی بیان کرد:

بسیاری از مشکلات با همسویی و همدلی مسئولان آوج رفع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۷۳۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین بسیاری از مشکلات را با همسویی و همدلی مسئولان قابل حل بیان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی عصر روز شنبه در دیدار با امام جمعه شهر آوج که به مناسبت معرفی نصرت الله علیرضایی فرماندار جدید آوج برگزار شد، افزود: اعتقاد داریم که روحانیت یک شهر در راس امور قرار دارند و به عنوان پدر معنوی آن شهر می توانند نقش موثری در حل مشکلات داشته باشند.

وی اضافه کرد: از فرماندار جدید شهرستان نیز انتظار داریم با همدلی و همراهی و حفظ ارتباطات با روحانیت شهرستان در مسیر حل مشکلات تلاش کرده و گام های بلندی را برای توسعه شهرستان بردارند.

امام جمعه شهر آوج نیز در این دیدار گفت: معارفه فرماندار جدید آوج در خارج از ساعت اداری نشان می دهد که باید با روحیه جهادی برای خدمتگذاری به مردم در این برهه حساس تلاش کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدضیاء الدین هاشمی افزود: گاهی حل مشکلات مردم با یک توجه و نگاه مسئولان قابل حل است و باید مسئولان و مدیران به این موضوع توجه داشته باشند.

وی افزود: سرکشی به روستاها و دیدار از مردم در این شرایط سخت لازم است و امیدواریم خداوند توفیق خدمت به مردم را به بهترین نحو به مدیران عطا کند.

شهرستان آوج با مرکزیت شهری به همین نام در ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی استان قزوین واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز