خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل منطقه ویژه فرودگاه پیام مطرح کرد:

برطرف شدن ابهامات مسافربری شدن فرودگاه پیام/ موضوع در دستورکار هیأت دولت قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۶۹۴

مدیرعامل منطقه ویژه فرودگاه پیام با اشاره به هزینه 60 میلیارد تومانی برای تأمین زیرساخت های مجموعه فرودگاه پیام، گفت: ابهامات مسافربری شدن فرودگاه پیام برطرف شد و این موضوع در دستورکار هیأت دولت قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، نادر ثناگو عصر امروز در حاشیه بازدید وزیر ارتباطات و فناوری از فرودگاه پیام، اظهار داشت: این مجموعه سالانه 600 هزار نفر را جابجا خواهد کرد که این آمار معادل چهار پرواز در طول یک روز است.

وی افزود: زیرساخت های مجموعه فرودگاه پیام ظرفیت بیشتری در این زمینه دارد اما برای شروع از 4 پرواز در طول روز آغاز کرده ایم.

ثناگو با اشاره به هزینه 60 میلیارد تومانی برای تأمین زیرساخت‌های مجموعه فرودگاه پیام، گفت: ابهامات مسافربری شدن فرودگاه پیام برطرف شد و این موضوع در دستور کار هیأت دولت قرار گرفت.

ثناگو اعلام کرد: همراستایی باند فرودگاه فتح و فرودگاه پیام مسافربر شدن فرودگاه پیام را به تعویق انداخته است که مقرر شد مشکلات پیش رو برطرف شود.

وی ادامه داد: رعایت نکات ایمنی, علامت ها و هشدارها برای دو لاین فرود فتح و پیام سطح ایمنی پرواز ها را تأمین خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز