خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین خبر داد:

فعال شدن 6 کمیته برای برگزاری انتخابات مجلس در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۰۲۰

معاون سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات قزوین گفت: ۶ کمیته برای برگزاری فرایندهای مربوط به انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی در استان فعال شده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی امروز پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات و مدیران سیاسی استان که با حضور معاون وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات در استانداری برگزار شد، افزود: تعداد شعب و صندوق‌های اخذ رأی، رصد فضای مجازی، احصای مسائل و مشکلات شهرستان‌های استان و ارسال ۶ گزارش به ستاد مرکزی از جمله اقدامات انجام شده کمیته‌های انتخابات استان بوده است.

وی ادامه داد: تاکنون نیز ۶ مطالبه استان شامل ایجاد یک شهرستان، سه بخش و تبدیل ۲ ناحیه به شهر از استان به وزارت کشور ارسال شده که به دلایل مختلف تحقق نیافته و پیگیری‌های آن نیز همچنان ادامه دارد.

حبیبی خاطرنشان کرد: حضور ۸۲.۹ درصد مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری و ۶۰.۹ درصدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی اخیر، این استان را در ردیف استان‌های ممتاز حضور در انتخابات قرار داده است.

در ادامه این نشست فرماندار قزوین به نمایندگی از فرمانداران و بخشدار شال به نمایندگی از بخشداران پیرامون مسائل و مشکلات انتخابات آینده مطالبی را به رئیس ستاد انتخابات کشور ارایه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز