خبرگزاری کار ایران

تعلیق موسسه شغلی و کاریابی غیر دولتی کارآفرینان یزد

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۹۱۱

موسسه شغلی و کاریابی غیردولتی کارآفرینان استان یرد بدلیل سهل انگاری و بی دقتی در انتشار آگهی جذب نیروی کار تعلیق شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد حسین ریاحی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ابلاغی موسسه مذکور را بدلیل سهل انگاری و بی دقتی در انتشار آگهی در فضای مجازی و کانال تلگرامی برای جذب نیروی کار که منجر به بروز موجی از نارضایتی قومیتی هموطنان عزیزمان گردید، تعلیق کرد.

بنابر این گزارش، روز گذشته با انتشار آگهی استخدام در یک شرکت فولادی در یزد در فضای مجازی واکنش کاربران را در پی داشت.

رئیس اداره کار شهرستان یزد در واکنش به این اتفاق اظهار داشت: پس از اطلاع از این مسئله بلافاصله اقدامات لازم برای بررسی و برخورد با متخلفان پیگیری شد.

فتاحی با بیان اینکه بر اساس بررسی ها، این اقدام سهوی صورت گرفته و عمدی در کار نبوده است ادامه داد: با این وجود، اخطار جدی به مدیر کاریابی داده شده و با این شرکت برخورد قانونی جدی صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: به طور قطع این شرکت تعدیل و یا لغو مجوز می شود و به مردم اطمینان می دهیم که در برخورد قانونی با این شرکت و متخلفان حتما انجام می شود.

رئیس اداره کار شهرستان یزد با بیان اینکه با شرکت آگهی دهنده نیز برخورد قاطعی صورت می گیرد عنوان کرد: چنانچه به این نتیجه برسیم که شرکت فوق چنین درخواستی را برای درج در آگهی داشته است، با مدیران این شرکت نیز برخورد قاطع قانونی صورت می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز