خبرگزاری کار ایران

جهانگیر شاهمرادی تاکید کرد:

حتی یک ریال گرانفروشی شکر را تحمل نمی کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۷۱۸

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: در زمینه تامین شکر در استان البرز مشکلی وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار، گفت: سهمیه شکر واحدهای صنعتی باید به دقت تامین شده و در نظم تولید آنها اختلالی ایجاد نشود که به فضل خدا هم اینک چالشی در این زمینه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: شکر در انبارهای استان به میزان بسیار بالایی فراهم است و برای اصناف، صنعت، خانوار و فروشگاههای زنجیره ای به هر میزان که لازم است شکر تخصیص داده می شود.

شاهمرادی ضمن اشاره به نرخ مصوب شکر فله‌ای در بازار به قیمت سه هزار و چهارصد تومان ادامه داد: عرضه شکر بصورت دو نرخی ابدا قابل پذیرش نیست و ما حتی یک ریال گرانفروشی شکر را تحمل نمی کنیم.

بنا به گفته این مقام مسئول، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه و دیگر تخلفات در زمینه شکر، قابل اغماض نبوده و در این باره نظارت ها از روز شنبه ۲۵ خرداد ماه به صورت ضربتی و قاطعانه خواهد بود.

رئیس سازمان صمت استان البرز درباره دیگر مصوبات جلسه امروز اظهار داشت: مصوب شد شکر بسته بندی ۹۰۰ گرمی با نشان تنظیم بازار با نرخ چهار هزار تومان در فروشگاههای بزرگ توزیع شود به شرطی که کارخانه بسته بندی، قرارداد رسمی با فروشگاه داشته باشد و عین شکر تحویلی را پس از بسته بندی به فروشگاه طرف قرارداد تحویل دهد.

شاهمرادی درباره تامین شکر اصناف تولیدی بیان داشت: به اصناف تولیدی همچون صنف قنادی ها، نبات ریزها، زنبورداران و... شکر دولتی تخصیص داده شده و این اصناف نیز ملزم به رعایت نرخ مصوب هستند همچنین شکر به هر میزان که لازم است در اختیار فرمانداری ها قرار می گیرد که با نظارت بخشداری ها و دهیاری ها جهت مصرف صنف و خانوار توزیع شود.

وی از توزیع دو هزار و ۷۳۴ تن شکر طی خرداد ماه امسال در البرز خبر داد و گفت: در ماه جاری ۳۳۴ تن شکر در بخش صنف و خانوار و دو هزار و ۴۰۰ تن شکر ویژه بخش صنعت در استان البرز توزیع شده است که این روند به هر میزان که لازم است ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول در خاتمه از شهروندان خواست هرگونه تخلفی در زمینه عرضه شکر را با سامانه ۱۲۴ مطرح کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز