خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین بیان کرد:

جذب سرمایه‌گذار و احیای واحدهای راکد قزوین در دستور کار قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۵۷۳

استاندار قزوین گفت: جذب سرمایه‌گذار و احیای واحدهای راکد و زمین مانده قزوین در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در بازدید از طرح در ساخت تولیدی شیشه سبک مینا در شهر صنعتی البرز افزود: تامین نیازهای ارزی و ریالی این طرح صنعتی که میهن ما و کشورهای همسایه به محصول آن نیاز دارد را از طریق معاونت ارزی بانک مرکزی دنبال و پیگیری می کنیم.

استاندار قزوین گفت: رئیس کل بانک مرکزی به عنوان معین قزوین در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تعیین شده است که از این ظرفیت باید برای کمک به تامین نقدینگی صنایع و رونق تولید در استان بهره ببریم.

زاهدی خاطرنشان کرد: اولویت کاری ما در استان کمک به جذب سرمایه‌گذاری و احیای واحدهای راکد و زمین مانده و استفاده از امکانات موجود بخش صنعت برای رونق بخشی به این حوزه است.

طرح صنعتی شیشه سبک مینا دارای ۵۸ درصد پیشرفت فیزیکی است و ساختمان و سالن تولید آن احداث و برخی از ماشین آلات آن تامین شده است.

مدیران این واحد تولیدی در جریان بازدید استاندار قزوین از آن اظهار داشتند در صورت حل مشکلات و موانع مالی و ارزی، این طرح امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

نقل و انتقالات ارزی به دلیل تحریم ها، عدم تامین به موقع ماشین آلات مورد نیاز از اروپا به دلیل کمبود منابع مالی ارزی، افزایش نرخ مصالح و دستمزد و موانع در دریافت تسهیلات بانکی از جمله مشکلات مطرح شده این واحد تولیدی بود.

سیده حمیده زرآبادی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، رضا گروسی فرماندار البرز، سعید نبیل رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت و حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی در این بازدید استاندار را همراهی می کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز