خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

پیش‌بینی بارندگی در ارتفاعات غربی/ وزش بادهای شدید در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۴۹۴

کارشناس سازمان هواشناسی از باران، رگبار، رعد و برق و وزش باد در ارتفاعات غربی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، معصومه احمدی با اعلام این خبر گفت: امروز در بخش‌هایی از شمال غرب، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز غربی، بخش‌هایی از سواحل غربی دریای خزر و دامنه‌های زاگرس شاهد بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم بود.

وی ادامه داد: در بخش‌هایی از استان آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، گیلان، بخش‌های مرتفع استان قزوین و بخش‌هایی از دامنه زاگرس شامل استان‌هایی مانند غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و بخش‌هایی از استان لرستان، شاهد ناپایداری جوی به خصوص در ساعات بعدازظهر و اوایل شب خواهیم بود.

احمدی تصریح کرد: برای فردا نیز این شرایط ادامه دارد و عمدتا در دامنه‌های زاگرس و البرز شاهد تداوم ناپایداری‌ها به خصوص در ساعات بعدازظهر خواهیم بود.

وی افزود: امروز در بخش‌های شمال شرق کشور همچون مناطقی از زابل در شمال استان سیستان و بلوچستان وزش باد منجر به خیزش گردو خاک می‌شود و این شرایط کم و بیش در بخش‌هایی از جنوب غرب کشورمان وجود دارد.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: برای امروز و فردا در استان‌هایی مانند خوزستان و ایلام وزش باد می‌تواند منجر به پدیده گرد و خاک و کاهش دید و کیفیت هوا شود.

احمدی گفت: بخش‌های مرکزی و شمالی خلیج فارس امروز مواج و متلاطم خواهد بود به طوری که ارتفاع موج افزایش پیدا می‌کند.

امروز آسمان تهران صاف است و ساعات بعد از ظهر رشد ابر را همراه با وزش باد خواهیم داشت و دمای هوای تهران نیز در گرمترین زمان به ۳۳ درجه بالای صفر خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز