خبرگزاری کار ایران

استقبال ناشرین از سومین دوره جایزه کتاب سال یزد

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۴۰۷

دبیر سومین دوره جایزه کتاب سال استان یزد از استقبال مناسب ناشرین و نویسندگان از این رویداد فرهنگی خبر داد.

به گزارش ایلنا،  دکتر شهاب الدین وحیدی مهرجردی اظهار داشت: جایزه کتاب سال استان یزد یادمان شهید آیت الله صدوقی بر اساس رویکرد توسعه فرهنگی – اجتماعی بنا نهاده شده و هر ساله توسط خانه فرهنگ صدوقی و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و موسسه خانه کتاب ایران به اهالی قلم استان یزد اهدا می شود.

وی افزود: تاکنون دو دوره از جایزه کتاب سال یزد برگزار شده که خوشبختانه با استقبال ناشرین و اهالی قلم مواجه شده است و طبق آمارها در دوره سوم نیز، استقبال مناسبی از این جایزه شده است.

دبیر جایزه کتاب سال یزد افزود: ثبت آثار در این دوره از جایزه از طریق اینترنت و حضوری انجام می گرفت و صاحبان اثر میتوانستند اثار خود را اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و یا به دبیرخانه کتاب سال واقع در خانه فرهنگ صدوقی تحویل دهند.

وحیدی مهرجردی یادآور شد: در مدت اعلام شده 698 عنوان کتاب در دبیرخانه دوره سوم جایزه کتاب یزد، ثبت شده است که نسبت به دوره های گذشته یک رکورد محسوب می شود.

وی افزود: ناشرین و نویسندگان مجاز بودند آثار خود که از سال 96 به این سو به چاپ رسیده و شرایط شرکت در جایزه سوم را داشته به دبیرخانه ارائه کنند. آثار در دوازده گروه تفکیک شده است و جزئیات آماری به زودی اعلام  می شود. همچنین آثار برای داوری ارسال شده است.

دبیر جایزه کتاب سال یزد در پایان خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه این دوره از جایزه در اواسط تیرماه با حضور مسئولان و شخصیت های فرهنگی و اهالی قلم یزد، دانشگاهیان و حوزویان همزمان با روز قلم و سالگرد شهادت آیت الله صدوقی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز