خبرگزاری کار ایران

مسئول آتش‌نشانی محمدیه بیان کرد:

تجهیزات آتش‌نشانی محمدیه پاسخگوی حوزه گسترده استحفاظی نیست/أخذ مجوز ساخت ایستگاه آتش‌نشانی در مهرگان

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۳۲۸

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محمدیه گفت: امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی شهر محمدیه جوابگوی حوزه گسترده استحفاظی این آتش‌نشانی نیست.

فرامرز مالمیرچگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به گستردگی حوزه استحفاظی  آتش‌نشانی شهر محمدیه و زیاد بودن خدمات‌رسانی در این حوزه اظهار کرد: شهر شریفیه فاقد آتش‌نشانی بوده و تحت پوشش آتش‌نشانی شهر محمدیه قرار دارد.

وی افزود: پوشش دهستان‌های شترک، باورس، حصارخروان، کوندج و قرار گرفتن شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان در مسیر ارتباطی اتوبان و جاده قدیم که بحث امداد و نجات تا نیروگاه شهید رجایی بر عهده آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهر محمدیه است.

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهر محمدیه آمار حوادث در شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان  قابل توجه است، افزود: با توجه به حوزه استحفاظی و فصل گرمایی که در آن قرار داریم آتش‌سوزی مزارع و باغات وجود دارد که با توجه به آتش‌سوزی دریکی از باغات شهر شریفیه، یک تیم آتش‌نشانی برای اطفای به این محل اعزام شد.

مالمیرچگینی ادامه داد: از امکانات لجستیک و تجهیزات انفرادی و گروهی  شهر محمدیه کم کرده‌ایم و در ناحیه شهری مهرگان یک ایستگاه موقت راه‌اندازی کردیم تا جوابگوی این ناحیه شهری باشد.

وی اضافه کرد: اخیرا با پیگیری‌های نخستین شهرداری محمدیه مجوز ساخت یک ایستگاه آتش‌نشانی در ناحیه شهری مهرگان أخذ شده که زمین آن از سوی اداره کل راه و شهرسازی تحویل گرفته شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: امکانات و تجهیزات انفرادی، گروهی، لجستیکی و خودرویی آتش‌نشانی شهر محمدیه جوابگوی حوزه استحفاظی گسترده آن نیست که از مسئولان استان قزوین درخواست می‌شود در تجهیز آتش‌نشانی‌های استان به ویژه ناحیه شهری مهرگان همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم پاسخگوی حوادث در اسرع وقت باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز