خبرگزاری کار ایران

مجرد به ایلنا خبرداد:

دستگیری 4 عضو شورای شهر بیله سوار

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۰۲۲

نماینده اردبیل در شورای عالی استان‌ها از دستگیری 4 عضو شورای شهر بیله سوار خبرداد.

پویا مجرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن تایید این خبر اظهار داشت: 4 عضو شورای شهر بیله سوار روز گذشته توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

وی افزود: شورای شهر این شهرستان 5 عضو دارد که 4 نفر آنها دستگیر شدند.

مجرد ادامه داد: در حال حاضر دستگیری این افراد در حد اتهام بوده و مراحل بازجویی را می گذرانند.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری اردبیل نیز در این باره گفت: با گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر سوء جریان مالی، تبانی و دریافت رشوه در شورای شهر شهرستان مرزی بیله سوار، به لحاظ اهمیت موضوع، دستورات ویژه خطاب به دادستان این شهرستان برای بررسی دقیق موضوع صادر شد.
 
وی بیان کرد: با بررسی اسناد و مدارک و اقدامات متهمان، صبح امروز چهار نفر از اعضای شورای شهر بیله سوار دستگیر شدند و تفهیم اتهام آنها صورت گرفت.
 
وی با اشاره به اینکه قرار بازداشت موقت صادر شده و پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است، اعلام کرد: دستگاه قضایی در مبارزه با فساد با کسی تعارف ندارد و برخورد با مفسدین در هر جایگاهی در اولویت است.
 
عتباتی افزود: که با همکاری مجموعه‌های انتظامی وامنیتی و حضور جدی و متناسب دادستان‌ها و مقامات قضایی، این پرونده با جدیت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز