خبرگزاری کار ایران

محمدامین فرشی:

تور صنعتی شرکت های دانش بنیان استان البرز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۷۶۳

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز از برگزاری تور صنعتی واحدهای دانش بنیان،بازدید از واحد صنعتی سان پلاستیک و نمایشگاه اینوتکس خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد امین فرشی در ارتباط با برگزاری تورهای صنعتی، اظهار کرد: جمعی از مدیران و کارکنان واحدهای صنعتی و نیز مدیران واحدهای دانش بنیان  استان البرز از شهرک صنعتی سیمین دشت و نمایشگاه اینوتکس بازدید کردند.

فرشی، هدف از برگزاری این تور صنعتی را آشنایی واحدهای صنعتی با تامین‌کنندگان مواد اولیه عنوان و افزود: ارتباط خوشه‌ای برای هر دو بخش مفید و سودمند است و اگر این حقیقت توسط هر دو بخش درک شود،توسعه صنعت با حداکثر سرعت انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اظهار کرد: امسال برگزاری تور صنعتی جزو برنامه‌های پیش‌بینی شده شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرزاست که در ضمن با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده در سال‌جاری تا به امروز، سه تور صنعتی برگزار شده است.

 وی، هدف اصلی از برگزاری تورهای صنعتی را آشنا شدن واحدهای صنعتی با تامین‌کنندگان مواد اولیه، صنایع بزرگ و مختلف کشور، آشنایی مدیران واحدهای صنعتی با یکدیگر، ایجاد انگیزه برای رقابت، ارتباط نزدیک واحدها با دیگر واحدهای صنعتی کشور، استفاده از تجارب واحدهای صنعتی بزرگ و غیره عنوان کرد و افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز سالانه تورهای متعددی را با اهداف مختلف برگزار می‌کند و تا پایان امسال نیز برگزاری 17 تور صنعتی دیگر جزو برنامه‌های این شرکت است.

فرشی خاطرنشان کرد: امیدوارم با اجرای چنین برنامه‌هایی سرمایه‌گذاران و مدیران واحدهای صنعتی با تکنولوژی‌های جدید آشنا شده و تعامل و روابط کاری آن‌ها با صاحبان صنایع موفق در نقاط مختلف کشور گسترش یابد و به تبع آن شاهد پیشرفت صنعتی و توسعه پایدار استان البرز باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز