خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک :

امسال اعتبارات بخش آب بیشتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۷۵۲

فرماندار شهرستان آبیک خواستار نگهداری مجتمع ادارات شهرستان آبیک از سوی مسئولان دستگاه‌های مستقر در این مجتمع شد و گفت: دستگاه‌های دولتی بدون پرداخت اجاره در این مجتمع مستقر هستند که لازم است در تعمیر و تجهیز این مجتمع گام بردارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آبیک اظهار کرد: در حوزه اعتبارات سال 97 تعدادی از پروژه‌های شهرستان آبیک در حال اجرا است که تیمی از فرمانداری تشکیل شده و کار نظارت و سرکشی این پروژه‌ای را بر عهده دارد.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: سال گذشته از سوی آب و فاضلاب کشور  بیش از 110 میلیارد ریال در شهرستان آبیک هزینه شده که با توجه به این مهم، امسال اعتبارات بخش  آب بیشتر در نظر گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از اعتبارات حوزه شهرستان رقم قابل توجهی نیست و اعتبارات ملی می‌تواند به کمک دستگاه‌های اجرایی بشتابد که مسئولان لازم است با توجه به توانمندی و تعاملات بیشتر با ادارات کل خود در استان قزوین بتوانند اعتبارات ملی را مطالبه و جذب کنند.

این مسئول اذعان کرد: چهار پروژه مهم در شهرستان آبیک وجود دارد که پیگیری این پروژه‌ها مورد تاکید استاندار قزوین، معاونان وی، نمایندگان مجلس و مسئولان شهرستان آبیک است  تا به نتیجه برسانند که طرح آبرسانی از سد طالقان از جمله این پروژه‌ها است.

فرماندار شهرستان آبیک افزود: به اختصاص اعتبار برای تعمیر و تجهیزات خیلی اعتقاد نداریم و چندین سال است که این موضوع در برخی از ادارات شهرستان آبیک تکرار شده که باید تدبیر لازم در این زمینه اندیشیده شود.

احمدپور ادامه داد: لازم است درصدی از امکانات اردوگاه  یانس آباد در اختیار شهرستان آبیک قرار داده شود و هفته‌ای دو روز این اردوگاه واقع در این شهرستان، به مدارس آبیک اختصاص داده شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز