خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی خبرداد:

آذربایجان شرقی سومین استان حادثه‌خیز کشور است

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۷۳۰

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید قبل از وقوع بحران آمادگی های لازم را داشته باشیم، گفت: آذربایجان شرقی سومین استان حادثه‌خیز کشور است.

به گزارش ایلنا، محمدباقر هنربر صبح امروز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در تبریز با بیان اینکه آذربایجان شرقی یک استان زلزله خیر است، افزود: باید همیشه خود را برابر بحران های طبیعی و غیرطبیعی آماده نگاه داریم.
 
وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های متولی باید اقدامات پیشگیرانه در زمینه سیل و زلزله را در طول سال اعلام و عملیاتی کنند، ابراز داشت: پیشگیری از وقوع بحران ناشی از حوادث طبیعی ضروری است.
 
هنربر با اشاره به اینکه عملکرد دستگاه های مسئول در آتش سوزی اخیر بازار تبریز خوب بود، گفت: سرعت مهار آتش‌سوزی بازار تبریز بالا بود و برای همین منظور معاون وزیر کشور از استاندار آذربایجان شرقی به خاطر سرعت عمل در مهار این آتش قدردانی کرد.
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی سپس با بیان اینکه باید اقدامات پیشگیرانه برای حوادث آتش‌سوزی بازار تبریز انجام شود، گفت: امکانات لازم و تجهیزات روز دنیا باید در بازار بزرگ و تاریخی تبریز نصب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز