خبرگزاری کار ایران

گروسی خبرداد:

آماده سازی 6 مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در البرز

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۴۴۶

فرماندار البرز گفت: ۶ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در این شهرستان برای دریافت محصول کشاورزان بدون واسطه و با حذف دلالان آماده سازی شده است.

به گزارش ایلنا، رضا گروسی روز یکشنبه در جلسه شورای کشاورزی شهرستان که با محوریت خرید تضمینی گندم، جو و کلزا برگزار شد، افزود: مشکلات و دغدغه های احتمالی فرآیند خرید تضمینی محصولات کشاورزی با بازدیدهای نظارتی مستمر مرتفع می شود.

وی سطح زیر کشت محصولات گندم، کلزا و جو این شهرستان را در سال جاری به ترتیب هشت هزار و ۵۲۰، یک هزار و ۸۲۹ و یک هزار و ۸۴۱ هکتار اعلام کرد و یادآور شد: پیش بینی می‌شود به ترتیب ۳۹ هزار تن گندم، سه هزار و ۶۰۰ تن کلزا و هفت هزار و ۷۰۰ تن جو از این سطح تولید و برداشت شود.

فرماندار البرز با اشاره به خرید تضمینی گندم به طور مستقیم از کشاورزان و حذف دلالان و واسطه ها، افزود: برای انجام این کار از ظرفیت نیروی انتظامی و بسیج به ویژه برای کنترل و نظارت بر حمل و نقل و جا به جایی محصولات در سطح جاده های اصلی و فرعی شهرستان استفاده خواهد شد.

گروسی در ادامه از مجموعه جهاد کشاورزی استان و شهرستان برای فعالیت‌های موثر و همچنین افزایش سطح زیر کشت گندم، جو و کلزا و تولید آن در منطقه تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز