خبرگزاری کار ایران

دادگستری قزوین خبر داد:

ممنوعیت خروج بدون مجوز گندم از استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۴۰۰

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت: خروج بدون مجوز گندم از استان ممنوع بوده و با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل  از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام و المسلمین محمد حیدری در تکمیل این خبر گفت: کشور در شرایط حساس اقتصادی قرار دارد و دشمن پس از شکست در جنگ های مختلف، جنگ اقتصادی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرده و با تحریم های ناعادلانه به دنبال دستیابی به اهداف شوم خود است.

وی افزود: در شرایط کنونی مسئولان و مردم باید آگاهانه، هماهنگ و متحد عمل کنند تا بتوانند از این مقطع حساس تاریخی به سلامت و با کمترین آسیب عبور کرده و در جنگ اقتصادی نیز دشمن را شکست دهند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین بیان داشت: متاسفانه عده ای افراد سودجو، منفعت طلب، فرصت طلب و زیاده خواه با برخی اقدامات خود آب در آسیاب دشمن ریخته و با پدیده های شومی همچون قاچاق و احتکار موجب اخلال در نظام اقتصادی و نابسامانی در بازار خصوصاً در برخی کالاهای اساسی می شوند که لازم است این افراد شناسایی و برخوردهای لازم صورت گیرد.

حجت الاسلام حیدری خاطرنشان کرد: در راستای اقدامات پیشگیرانه برای حفظ ثبات بازار محصولات کشاورزی در داخل کشور و جلوگیری از قاچاق این محصولات، خصوصاً گندم که یک محصول راهبردی برای اقتصاد ملی است باید نظارت ها افزایش یابد و پایش همه جانبه بر تولید و ذخیره سازی این محصول مهم صورت گیرد.

این مقام قضایی استان تاکید کرد: با نگاه پیشگیرانه و با اعمال شیوه های قانونی، اقدامات امنیتی و انتظامی باید تدابیری اتخاذ کرد تا از خروج بدون مجوز گندم از استان جلوگیری شود و در این خصوص نهادهای متولی این امر و ضابطان خاص و عام قضایی باید دقت کافی را داشته باشند تا شاهد قاچاق این کالا از استان نباشیم.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین افزود: دستگاه قضایی در برخورد با اخلالگران بازار کاملاً جدی است و در خصوص قاچاق گندم نیز با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز