خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه برتر اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در حوزه ورزش کارگری

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۲۹۱

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از کسب رتبه استان برتر درحوزه ورزش کارگری در سال 1397خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد،محمدرضا ولیان در این خصوص گفت:گسترش و توسعه ورزش کارگری ، برنامه ریزی و فراهم نمودن امکانات و ابزار لازم جهت مشارکت کارگران در رویدادهای ورزشی در قالب مسابقات داخلی و خارجی و پرورش استعدادهای ورزشی در میان اقشار مختلف جامعه بخصوص کارگران و تعاونگران از مهمترین اهداف ما در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران استان است.

وی افزود: اعتقاد داریم ایجاد شور و نشاط از طریق ورزش های کاربردی و تفریحات سالم ورزش را در جامعه کارگری توسعه داده و منجر به سالم سازی محیط و صیانت از نیروی کار خواهد شد.

وی در ادامه گفت:بر اساس ارزیابی انجام گرفته از سوی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در سال 1397 اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با احراز میانگین عملکرد کمی در فرایند ارزیابی عملکرد در حوزه ورزش کارگری موفق به کسب عنوان استان برتر در این امر شده است.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همچنین در ادامه افزود:قانون کار بصورت صریح و مدون به بسط و توسعه ورزش در سطح جامعه کارگری توجه داشته و این مهم را در قالب مواد قانونی برای مجریان امرتکلیف دانسته است.

ولیان ادامه داد: ما نیز به تبعیت از این قانون تمامی توان خود را در راستای توسعه و تقویت ورزش کارگری بکار گرفته ایم و امیدواریم بتوانیم قدمهای مثمر ثمری را در جهت بسط و گسترش فرهنگ ورزش در جامعه کارگری با استفاده بهینه از امکانات موجود برداریم.

ولیان در پایان کسب رتبه استان برتر در حوزه ورزش کارگری را افتخاری بزرگ و آن را مدیون همه جامعه ورزش کارگری و همچنین کمک‌های بی‌دریغ مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان و سایر همکارانش در حوزه ورزش دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز