خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان یزد عنوان کرد؛

ضرورت ساماندهی وضعیت اتباع بیگانه در استان

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۱۸۳

نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد گفت: برای ارتقای امنیت استان باید وضعیت اتباع بیگانه در استان سامان پذیرد که در این مسیر بررسی جرائم مرتبط با این قشر و تحلیل و واکاوی مسائل مرتبط با اتباع، مبنای تصمیمات بعدی در این خصوص خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامعلی دهشیری در دیدار با استاندار یزد با بیان اینکه  در سایه همدلی و تعامل همراهی به دست می‌آید  گفت: دستگاه قضایی در حوزه تولید امنیت و اقتدار، در کنار استانداری و با همدلی و همراهی حرکت می کند و برای تعالی این مسئله مهم از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی ادامه داد: شناسایی ادارات و مراکز پرونده ساز از جمله ادارات متولی زمین و همچنین بانک ها که به شکل های مختلف عامل زایش پرونده برای دستگاه قضایی هستند، مسئله ای است که مد نظر قرار دارد و باید برای آن چاره اندیشی صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان، تقویت واحد های حقوقی ادارات را راهبرد مناسب در جلوگیری از پرونده سازی و کاهش ورودی برای دستگاه قضایی دانست و گفت: وجود یک واحد حقوقی قوی می تواند از شکل گیری پرونده های قضایی جلوگیری نماید و هزینه ها بر مردم را کم کند، ضمن اینکه دادگستری نیز آمادگی ارائه آموزش های کاربردی حقوقی و قضایی را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز