خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین خبر داد:

کشف 34 کیلو تریاک در شهرستان البرز

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۰۳۶

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: ماموران انتظامی توانستند در یک اقدام عملی بیش از ۳۴ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک را در شهرستان البرز کشف کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ بیژن خدایی در تشریح این خبر افزود: به دنبال اخبار دریافتی مبنی بر اینکه فردی در یکی از روستاهای شهرستان البرز قصد دارد مقداری مواد مخدر را با یک دستگاه خودروی سواری پیکان جابه جا کند، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی و هماهنگی با مراجع قضایی خودروی سواری مورد نظر در شهرستان البرز شناسایی و به‌رغم دستور ایست از سوی ماموران فرد مورد نظر از محل متواری شد.

خدایی همچنین گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم با مرکز پیام ۱۱۰ و پیمودن مسافتی تعقیب و گریز، خودروی مورد نظر را توقیف و یک نفر را نیز در این خصوص دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه پس از بازرسی از خودرو ۳۱ کیلو و ۱۰۰ گرم ماده مخدر تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد، توضیح داد: عوامل پلیس پس از هماهنگی لازم با مراجع قضایی از منزل متهم نیز بازرسی کرده و توانستند سه کیلو و ۳۳۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و آلات استعمال آن را کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز