خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

ماجرای حاشیه‌سازی مدرسه بین‌المللی مشهد/ از کلاس‌های مختلط دانش‌آموزان سوری و عراقی تا مشکل حجاب

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۹۵۱

مدیر روابط‌عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی موضوع حاشیه‌ساز شدن مدرسه بین المللی مشهد را تشریح کرد.

مهدی مجیدی فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: مدرسه بین المللی مشهد برای تحصیل اتباع خارجی دارای مجوز و فرآیندهای نظارت و ارزشیابی شورای عالی آموزش و پرورش کشور بوده و آموزش و پرورش خراسان رضوی اختیارات نظارتی کامل را نداشته و تنها به عنوان یک ناظر در این شهرستان مسئولیت دارد.
 
مجیدی فر در ادامه افزود: این مدرسه بین المللی به دلیل تعداد اندک دانش آموزان( 100 نفر)، مجبور به برگزاری کلاس به صورت مختلط است و تمامی دانش آموزان این مدرسه فرزندان اتباع خارجی کشورهایی نظیر سوریه و عراق هستند و هیچ دانش آموز ایرانی در این مدارس ثبت نام نمی‌شود. 
 
وی با اشاره به اینکه مدارس بین‌المللی هم ملزم به رعایت تمامی قوانین تعریف شده در آموزش و پرورش کشور هستند، گفت: موارد متعددی از تخلفات این مدرسه به آموزش و پرورش خراسان رضوی گزارش شده که با ارائه تذکر شفاهی و کتبی بازخوردها به مدیران این مدرسه گوشزد شده و خوشبختانه مشکل حجاب در مدرسه برطرف شد. 
 
مجیدی فر افزود: آموزش و پرورش خراسان رضوی تا مشخص شدن و رفع تمامی تخلفات این مدرسه از طریق شورای عالی آموزش و پرورش کشور پیگیر این اتفاق خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز