خبرگزاری کار ایران

آغاز هشتمین دوره مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۷۱۷

هشتمین دوره مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور جام بزرگداشت سرداران و شهدای شهر بار با حضور قهرمانان و پیشکسوتان این رشته در شهر بار شهرستان نیشابور آغاز شد.

علیرضا ترشیزیان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در نیشابور گفت: رقابت های یک روزه با حضور ۱۱۰ چوخه کار در وزن های ۶۶، ۷۴، ۸۴ و ۹۶ از شهرهای مشهد، فاروج، بجنورد، قوچان، اسفراین، جوین، تربت حیدریه و نیشابور برپا شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور افزود: گود شهر بار همه ساله هنگام برگزاری مسابقات کشتی باچوخه پذیرای ١٥ هزار تماشاچی و علاقه مند از سراسر کشور است ولی امسال عدم هماهنگی مسئولان و برگزاری همزمان این مسابقات در بجنورد، گناباد و نیشابور باعث کاهش کمیت و کیفیت مسابقات شده است.

مسئول انجمن ورزشی چوخه نیشابور نیز گفت: طرح جامع گود کشتی شهر بار برای ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی هفت سال قبل تهیه شده و به منظور تکمیل، ساخت رختکن، جایگاه میهمانان ویژه و سرویس های بهداشتی نیازمند 4 میلیارد ریال اعتبار است.

مجتبی باری با تاکید بر اینکه تمامی هزینه های اجرایی این مسابقات از محل کمک های مردمی تأمین می شود افزود: با اینکه نیشابور یکی از قطب های این ورزش است ولی از داشتن یک گود کشتی محروم است و کشتی چوخه نیشابور مورد بی توجهی بوده و جایگاه آن تنزل یافته است.

وی یادآور شد: برای احداث گود چوخه در نیشابور ۱۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز