خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع طبیعی استان ایلام خبرداد:

مهار کامل آتش‌سوزی منطقه چوار/ علت حادثه اتصال در سیستم برق فشار قوی

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۳۵۷

مدیرکل منابع طبیعی استان ایلام از مهار کامل آتش‌سوزی در منطقه چوار خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا احمدی مدیرکل منابع طبیعی استان ایلام گفت: با تلاش و همت مردم استان، یگان حفاظت منابع طبیعی، محیط زیست و نهاد‌های مردمی لحظاتی قبل آتش سوزی منطقه چوار به طور کامل مهار شد.

وی علت آتش سوزی را اتصال در سیستم برق فشار قوی دانست و افزود: بر اثر اتصال سیم برق دیروز بخشی از مزارع و مناطق کوهستانی منطقه بخش چوار شهرستان ایلام طعمه حریق شد.

احمدی تاکید کرد: بر اثر این آتش سوزی بیش از ۶ هکتار از جنگل‌های منطقه دچار حریق شد.

وی ادامه داد: علت تاخیر در مهار حریق، صعب العبور بودن این مناطق کوهستانی بوده است.

مدیرکل منابع طبیعی استان ایلام به اهمیت استقرار بالگرد در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر یک بالگرد در استان کرمانشاه برای آتش سوزی‌های احتمالی در غرب کشور مستقر است که در صورت لزوم از آن استفاده خواهیم کرد.

وی علت مستقر نشدن بالگرد در استان را آماده نشدن آشیانه برای استقرار بالگرد برشمرد و عنوان کرد: با پیگیری‌های استاندار محترم امیدواریم این امر در آینده نزدیک محقق شود.

گفتنی است آتش اکنون بطور کامل مهار شده، ولی نیرو‌های منابع طبیعی، فرمانداری و بخشداری بخاطر احتمال شعله ور شدن مجدد آتش در محل حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز