خبرگزاری کار ایران

پس از ۸ ماه بلاتکلیفی شهروندان؛

وزارت کشور حکم شهردار منتخب یزد را تایید کرد

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۱۸۷

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد ، ضمن ابراز خرسندی از تسریع در صدور حکم جمال الدین عزیزی بندرآبادی گفت: مراسم تکریم شهردار سابق و معارفه شهردار جدید به زودی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محسن عباسی هرفته با اعلام این خبر افزود : با همدلی و هماهنگی که در شورای شهر و بین شورا با سایر دستگاه ها و نهادها وجود دارد، قطار تعالی شهرداری یزد با حضور شهردار جدید سریع تر و هموارتر حرکت خواهد کرد و شهر و شهروندان کیفیت بالاتری از زندگی شهری را تجربه خواهند کرد.

سخنگوی شورای شهر یزد ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای مهندس عزیزی، از همه افراد حقیقی و حقوقی تقاضا کرد برای تبریک به شهردار جدید با توجه به شرایط اقتصادی موجود، جانب صرفه جویی را رعایت کرده و از هزینه در قالب های مختلف پرهیز کنند.

متن حکم رحمانی ‌فضلی در خصوص انتصاب جمال ‌الدین عزیزی بندر آبادی به این شرح است:

در اجرای تبصره (3) ذیل بند یک ماده (80) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، مصوب 1375.3.1 با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر یزد و نظر به تجارب ارزنده به موجب این حکم، جنابعالی را به سمت شهردار یزد منصوب می‌کنم.

امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهر و توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری و به کار گیری خلاقیت و نوآوری در اداره امور شهر، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و سیاست‌های دولت تدبیر و امید میسر گردد.

توفیقات روزافزون جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسئلت دارم.

جمال الدین عزیزی بندرآبادی، چهارمین گزینه شهرداری یزد بعد از مجتبی فرهمند و محمدرضا سیدحسینی و داور نظری اردبیلی است. وی  متولد سال 53 در محله شیخداد یزد است که مدیر عاملی شرکت برق دماوند و نیروگاه سیکل ترکیبی یزد را در کارنامه دارد و هم اکنون عضو فعلی هیات مدیره شرکت برق دماوند است.

پس از استعفای جمالی نژاد ، بیش از هشت ماه شهر جهانی یزد بدون شهردار و با سرپرست اداره شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز