خبرگزاری کار ایران

برگزاری شورای فرهنگی شرکت های تابعه وزارت نیرو در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۰۸۲

دومین جلسه شورای فرهنگی شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان خراسان رضوی که همزمان با گردهمایی ائمه محترم جماعت این شرکت ها بود، امروز با حضور محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور و با حضور برخی مدیران عامل استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، در ابتدای مراسم مهدی مرزبانی دبیر شورای فرهنگی شرکت های تابعه وزارت نیرو در خراسان رضوی، ضمن عرض خوش آمد به میهمانان گزارشی از وضعیت اقامه نماز ارائه داد.

سپس محمد علایی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی در سخنانی ضمن بیان وضعیت آب در استان و وضعیت رودخانه ها و سدهای احداث شده در استان خراسان رضوی از قرائتی و ائمه جماعت حاضر در مراسم تقاضا کرد در جلسات خود در مساجد و تکایا، مردم را تشویق به بهینه مصرف کردن آب کنند.

همچنین محسن ذبیحی مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی در سخنانی ضمن ارائه آمار و اطلاعات مربوط به تولید و مصرف برق در کشور گفت: نرخ فروش برق به مشترکین بسیار پایین است که این رقم با توجه به سرانه مصرف در کشور و جهان باعث عدم رونق تولید در کشور می شود.

وی ضمن تشکر از ائمه جماعت حاضر در جلسه و رئیس ستاد اقامه نماز کشور ، درخواست کرد با عنایت به نفوذ کلام علما در بین مردم و مشترکان، نحوه مصرف بهینه برق را تشریح کنند، تا در تابستان مشکلی برای تأمین برق مردم وجود نداشته باشد.

حجت‌الاسلام قرائتی نیز ضمن تشکر از حضور مدیران عامل و ائمه جماعت و همکاران فرهنگی شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان خراسان رضوی سخنان خود را با آیه ای از قرآن مجید "و اهلکنا المسرفین" آغاز کرد و گفت: یکی از عوامل قهر و هلاکت اسراف است.

وی روحانیت را توصیه کرد تا ارتباط بیشتری با شرکت ها داشته باشند و بازوی تبلیغی خوبی در زمینه مصرف آب و برق باشند.

وی بهره برداری از حداقل امکانات را بهترین راه مصرف بهینه برشمرد و به بیان دیدگاه کلی نگر گفت: بایستی برای تبیین برخی از فعالیت‌ها، دیدگاه ها و جوهر افراد تغییر کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز