خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۹۹۱

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق و توقیف یک دستگاه کامیون در یک عملیات پلیسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ مهدی حاجیان در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته و عملیات مشترک عوامل گشت این یگان با اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه از تردد یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق در محورهای مواصلاتی قزوین مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران بلافاصله در قالب چند گروه به کنترل محور های مواصلاتی پرداخته و هنگام کنترل خودروهای عبوری کامیون مورد نظر را در جاده قدیم قزوین-رشت شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: در بررسی مدارک خودرو مشخص شد محموله داخل کامیون فاقد هرگونه مجوز و مدارک مورد نیاز است، از این رو برای بررسی بیشتر خودرو به همراه راننده به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

سرهنگ حاجیان با اشاره به اینکه محموله از استان های جنوبی کشور به مقصد یکی از استان های شمالی کشور بارگیری شده بود، عنوان داشت: در بازرسی ماموران از خودرو ۴۵۲ عدد انواع کیف زنانه، ۲ هزار و ۹۰۴ جفت انواع کفش و کتانی و ۱۰۷ ثوب البسه و یک دستگاه جارو برقی خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ارزش تقریبی کالای کشف شده هفت میلیارد ریال از سوی کارشناسان برآورد و خودرو توقیف شد و متهم با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز