خبرگزاری کار ایران

کازانی مطرح کرد:

ابتلای حدود 10 زن سرپرست خانوار بهزیستی آبیک به بیماری صعب‌العلاج

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۷۴۶

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک گفت: 200 زن سرپرست خانوار زیر پوشش اداره بهزیستی شهرستان آبیک قرار دارند که حدود 10 نفر از آنها بیماری‌های سخت و صعب‌العلاج دارند و از جای خاص دیگری حمایت نمی‌شوند و با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی به همراه مرتضی کشاورز کلهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آبیک، یوسف کازانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک و مجتبی دستغیب مشاور فرماندار آبیک در امور جوانان از کارگاه خیاطی مددجوی زیر پوشش بهزیستی این شهرستان بازدید کرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک در این بازدید اظهار کرد: سهمیه بیمه‌ای استان قزوین یک هزا رو 37 نفر است که به مرور زمان کاهش می‌یابد.

یوسف کازانی افزود: تعدادی از افراد بازنشسته می‌شوند و اعتبار هم وجود دارد برای اینکه افراد دیگر جایگزین این افراد شوند اما تامین اجتماعی اجازه جایگزینی نمی‌دهد که نسبت به بازنشستگی افراد دیگر اقدام کنیم.

وی ادامه داد: 200 زن سرپرست خانوار زیر پوشش اداره بهزیستی شهرستان آبیک قرار دارند که حدود 10 نفر از آنها بیماری‌های سخت و صعب‌العلاج دارند و از جای خاص دیگری حمایت نمی‌شوند و با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک اضافه کرد: قانون حمایت‌های ویژه از معلولان از قانون‌های خوبی است که توسط نمایندگان مجلس به تصویب رسیده که امیدواریم اعتبارات این بخش جذب شده و در رفع مشکلات معلولان گام‌های موثری برداشته شود.

به گزارش ایلنا، در کارگاه خیاطی بازدید شده 15 نفر از خانواده‌های معلولان شهرستان آبیک در حال آموزش بودند که پس از فراگیری، در این کارگاه مشغول به کار می‌شوند.

در شیفت عصر این کارگاه مقرر شده پنج نفر دیگر هم مشغول به فعالیت شوند و کارگاه تولیدی چرم هم با تعدادی از آقایان در مکانی دیگر، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

همچنین 15 نفر از معلولان روستای قشلاق شهرستان آبیک مقرر شده در قالب گروه خودیار از آموزش خیاطی بهره‌مند ‌شوند و مشغول به کار شوند.

مسئولان همچنین از خانواده یک مددجوی بهزیستی شهرستان آبیک دیدار و در جریان مشکلات این خانواده قرار گرفتند.

بازدید مسئولان از شرکت تولیدکننده نرده‌های ساختمانی

این گزارش حاکی است، سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی به همراه حمیدرضا خانپورمدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، مرتضی کشاورزکلهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آبیک، هادی نیک‌فطرت مدیرعامل شهرک صنعتی کاسپین دو شهرستان آبیک و دیگر مسئولان از شرکت سپکو تولیدکننده نرده‌های آلومینیومی ساختمانی بازدید کرد.

این شرکت دارای هفت گروه بازاریاب و 20 اکیپ نصاب دو تا سه نفره است و 22 نفر در این شرکت مشغول به کار هستند و بیش از 500 نفر هم به طور غیرمستقیم اشتغال دارند.

محمدرضا هوشمند مسئول فروش شرکت سپکو گفت: این شرکت در کشورهای امارات، قطر، عمان، عراق، افعانستان و جیبوتی نمایندگی دارد و نصب و اجرای نرده پس از تولید در شرکت را در استان‌های تهران و کرج را در دستور کار دارد که شامل پروژه‌های بزرگ می‌شود.

وی افزود: در تامین قطعات، تهیه مواد اولیه و دستگاه‌ها با مشکل مواجه هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز