خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین بیان کرد:

مهمترین رسالت مسئولان زنده نگهداشتن یاد و راه شهدا است

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۴۳۹

استاندار قزوین گفت: مهمترین رسالت مسئولان، تکریم و زنده نگهداشتن یاد و راه شهداست و مسئولیت ها نباید مدیران را از رسیدگی به امور خانواده شهدا غافل کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در دیدار با جمعی از فرزندان شهدای کشوری اظهار داشت: همه مدیران در برابر شهدا احساس تکلیف کرده و در زمان مسئولیت دو دویکرد مهم دیدار با خانواده شهدا و دیگری دیدار با محرومان و نیازمندان را در اولویت قرار داده‌ایم تا ارزش‌های اسلامی فراموش نشود.

استاندار با بیان اینکه مسئولیت‌ها نباید ما را از رسیدگی به امور شهدا محروم کند، تصریح کرد: باید به مشکلات، دیدگاه‌ها و درخواست خانواده شهدا با دیده منت نگاه کرده و برای حل آنها همت کنیم.

زاهدی بیان کرد: در همه دنیا برای احترام به بازماندگان جنگ، ساز و کار منظمی فراهم شده است اما در ایران ساز و کار مناسبی در این زمینه نداریم تا به شایستگی از فرزندان شهدا تکریم کنیم.

استاندار قزوین یادآورشد: باید وقایع نگاری جنگ با ابزار هنر تکمیل شود و بتوان ناگفته‌های جنگ را در قالب فیلم و سریال، عکس و کتاب به تصویر درآورد.

در این دیدار که فرزندان شهیدان آبشناسان، شکور، کمیل، قریشی، قلیچ خانی، طباطبایی و بابایی حضور داشتند در خصوص حمایت از فعالیت کانون فرزندان شاهد در استان قزوین گفت و گو شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز